.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمایی مجموعه کتاب‌های 8 جلدی وِیژه نوآموزان پیش‌دبستانی مازندران
نخستین نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران 25 روز بعد از بازگشایی مدارس با رونمایی 8 جلد مجموعه کتاب پیش‌دبستانی استان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، سید علی قاسمی صبح امروز در نخستین نشست خبری سال تحصیلی 95 ـ 96 که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: برای نخستین‌بار هشت جلد کتاب ویژه نوآموزان پیش دبستانی در مازندران تالیف و تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه  مجموعه کتاب‌های پیش‌دبستانی شامل هشت واحد یادگیری برای هشت ماه تحصیلی است، افزود: مجموعه کتاب کودک، مربی از خانه تا مدرسه، من و خانواده‌ام، ایران و آب، موجودات اطراف ما، آوای نور، پا به پای کودکم، رنگین کمان مهربانی یک و دو برای دوره پیش دبستانی از سوی مولفان استانی در کمیته تولید محتوا تدوین و به چاپ رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه این هشت جلد کتاب در تمام مراکز پیش‌دبستانی اعم از دولتی و غیر دولتی، سازمان بهزیستی و تبلیغات و ... توزیع شده است، گفت: مجموعه کتاب‌های تدوین شده ویژه پیش‌دبستانی در 42 هزار جلد در بسته‌بندی هشت جلدی به تمام مراکز آموزشی توزیع شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه محتوای کتاب پیش‌دبستانی باید از طریق استان‌ها با رویکرد بومی تالیف و تولید شود، افزود: این کتاب‌ها پس از تایید سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش بعد از چاپ به مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی توزیع می‌شود.

 مولفان مجموعه کتاب‌های هشت جلدی کودک و مربی سید داوود میرشفیعی، خدیجه وفادار، کلثوم تیرگری، طاهره کاظمیان، سیدمجتبی مهدیان‌فر، قاسم مهدوی، موسی موحدیان، سیدمرضیه شجاعی لنگری و کتاب‌های راهنمای والدین پیش دبستانی با عنوان پابه پای کودکم توسط مریم فاضل، محبوبه فرید، زبیده جانبازی و سید مرضیه شجاعی لنگری بودند.

هر یک از مولفان بیش از 20 تا 40 سال سابقه فعالیت در دوره ابتدایی دارند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.